Programı Hazırlayan Danışmanı Proje Başlığı Yılı
Uzaktan Eğitim  Nursin YILMAZDAMAR, Ayla PINARBAŞI  Doç. Dr. İsmail Rakıp KARAŞ  MOBİL SAHA SATIŞ EKİBİ YÖNETİMİ  2015 

 

ÖZET:

Kurumların, şirketlerin, organizasyonların, faaliyet amaçları; ürettikleri ürün ve/veya hizmetleri hedef müşterilerine pazarlayabilmeleri, satabilmeleridir. Günümüzde gelişen teknoloji ve ilerleyen bilgi birikimi sonucu pazarlama ve satış için alternatif kanallar ortaya çıkmıştır. Doğrudan satış olarak adlandırılabilen televizyon, radyo ve internet üzerinden satış kanallarının her geçen gün önem kazanmasına karşın geleneksel satış yöntemleri de önemini sürdürmektedir. Geleneksel satış yöntemleri anlamında, şirketlerin kendi satış ekibi ile bu türlü faaliyetleri yerine getirmesi hala devam etmektedir. Fakat bu türlü faaliyetler, gelişen teknoloji ile kendini yenileyerek sürdürülmesi, gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Satış ekiplerinin yönetiminde, güncel bilgi yönetiminin, mobil cihazlar vasıtasıyla sağlanması sayesinde satış faaliyetlerinin verimli ve ekonomik bir şekilde sürdürülmesi sağlanabilmektedir. Bitirme projesinde, şirketlerinin satış ekiplerini yönetmede yeni nesil mobil cihazları kullanması; bu cihazlara ve kurum faaliyetlerine uygun yazılımlar ile etkin bilgi paylaşımının sağlaması; bu şekilde faaliyetlerinde etkinliklerini arttırabilmesi hedeflenmektedir.