Öğr.Gör.Dr. Kasım ÖZACAR
Adres Karabük Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Balıklar Kayası Mevkii 78050 KARABÜK
Oda No
 
Telefon (370) 418 70 50
Faks (370) 418 70 01
 
E-posta kasimozacar@karabuk.edu.tr
 
Çalışma Alanları 3B Etkileşim Teknikleri, 3B Kullanıcı Arabirimi Tasarımının Kullanılabilirliği, 3B Ekranları, Sanal Gerçeklik, Artırılmış Gerçeklik.
   
Ünvan ve Görevler
  1. Araştırma Görevlisi, Tohoku Üniversitesi, Sistem Bilişim Sistemleri, 2016.
 
Eğitim Lisans Matematik, Gebze Teknik Üniversitesi, 2009
  Yüksek Lisans Sistem Bilişim Bilimleri, Tohoku Üniversitesi, Japonya, 2012
  Doktora Sistem Bilişim Bilimleri, Tohoku Üniversitesi, Japonya, 2016
 
Tezler Lisans Gravitasyon Alanlarının Einstein Alan Denklemleri Çözülerek Bulunması, Yrd. Doç. Yücel ENGİNER, 2009
  Yüksek Lisans Direct Multi-Touch Interaction On a Stereoscopic Tabletop Display, Prof. Dr. Yoshifumi KITAMURA, 2012
  Doktora 3D Mid-air Interaction Techniques for Personal, Collaborative and Public-exhibited Displays, Prof. Dr. Yoshifumi KITAMURA, 2016
 
Yayınlar  
  SCI, SCIE, SSCI Kapsamındaki Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanmış Makaleler
 
  1. Kasım Özacar, Juan David Hincapié-Ramos, Kazuki Takashima, Yoshifumi Kitamura; 3D Selection Techniques for Mobile Augmented Reality Head-Mounted Displays, Interacting with Computers, Volume 29, Issue 4, 1 July 2017, Pages 579–591, https://doi.org/10.1093/iwc/iww035.

  2. J. D. Hincapié-Ramos, K. Özacar, P. P. Irani and Y. Kitamura, "GyroWand: An Approach to IMU-Based Raycasting for Augmented Reality," in IEEE Computer Graphics and Applications, vol. 36, no. 2, pp. 90-96, Mar.-Apr. 2016. doi: 10.1109/MCG.2016.21

  Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulmuş Bildiriler
 
  1. Ozacar, K., Ortakci, Y., Kahraman, I., Durgut, R., and Karas, I. R.: A LOW-COST AND LIGHTWEIGHT 3D INTERACTIVE REAL ESTATE-PURPOSED INDOOR VIRTUAL REALITY APPLICATION, ISPRS Ann. Photogramm. Remote Sens. Spatial Inf. Sci., IV-4/W4, 307-310, https://doi.org/10.5194/isprs-annals-IV-4-W4-307-2017, 2017.
  2. Oka K., Lu W., Özacar K., Takashima K., Kitamura Y. (2017) Exploring in-the-Wild Game-Based Gesture Data Collection. In: Bernhaupt R., Dalvi G., Joshi A., K. Balkrishan D., O'Neill J., Winckler M. (eds) Human-Computer Interaction - INTERACT 2017. Lecture Notes in Computer Science, vol 10514. Springer, Cham
  3. Juan David Hincapie Ramos, Kasim Ozacar, Pourang Irani, and Yoshifumi Kitamura: GyroWand: IMU-based Raycasting for Augmented Reality Head-Mounted Displays. ACM Symposium on Spatial user interaction Proceedings (SUI’15), Aug. 8-9, 2015 (10 pages), Los Angeles, USA. (Best paper awarded)

  4. Kasim Ozacar, Takuma Hagiwara, Jiawei Huang, Kazuki Takashima, and Yoshifumi Kitamura: Coupled-Clay: Physical-Virtual 3D Collaborative Interaction Environment. In Proceedings of IEEE Virtual Reality Conference (VR'15), pages 255-256, March 2015, Marseille, France.
  5. Kasim Ozacar, Jiawei Huang, Kazuki Takashima, and Yoshifumi Kitamura: Design of an Interactive Multi-user Stereoscopic Display using a 3D TV. In Proceedings of the Asia Pacific Conference on Computer Human Interaction (APCHI’14), AL177:7 pages, October 2014.
  6. Kasim Ozacar, Kazuki Takashima, and Yoshifumi Kitamura: Direct 3D Object Manipulation on a Collaborative Stereoscopic Display. In Proceedings of ACM Symposium on Spatial User Interaction (SUI’13), pages 69-72, July 2013, Los Angeles, USA.

  7. Kasim Ozacar, Kazuki Takashima, and Yoshifumi Kitamura: An Illusionhole with 3D TV for Seated Multiple Users. The 75th National Convention of Information Processing Society of Japan (IPSJ), 4F-7:13-15, March 2013, Sendai, Japan.
Hakemlik Yapılan Dergi ve Konferanslar
  1. The IEEE Symposium on 3D User Interfaces (3DUI)
  2. The ACM Symposium on Spatial User Interaction (SUI),
  3. Computer Animation and Virtual Worlds,
  4. Computer Standards & Interfaces
Ödül ve Destekler
  1. 2010-2016, Milli Eğitim Bakanlığı Yurtdışı Y. Lisans ve Doktora Bursu.
Verilen Dersler
  1. Object-oriented Programming
  2. Discrete Mathematics
  3. Mathematics-1
  4. İşletim Sistemleri
  5. Açık Kaynak Kodlu İşletim Sistemleri
  6. Veritabanı Temelleri
  7. Mobil Programlama
 

© Fakülte Web Komisyonu