Laboratuvar Kullanım Talebi Hakkında
2024-2025 Eğitim Öğretim yılı için Fakültemiz Laboratuvar Binasında yer alan Lisans Laboratuvarını ya da Araştırma Laboratuvarını kullanmak isteyen öğrencilerimiz için başvurular sadece elden belge teslim edilmesiyle alınmaktadır. Başvuruda bulunmadan önce laboratuvar binası AZ-13 numaralı ofiste bulunan Mustafa Yunus AŞKIN Beyden ilgili laboratuvarın öğrenci çalışması için açık olup olmadığı hakkında bilgi alınmalıdır.

  • Rezervasyon yapılan laboratuvar, gün ve saat bilgileri doğrultusunda "Laboratuvar Kullanımı Talep Formu" (buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz) doldurularak imzalanmalıdır.
  • Başvuru sonuçları öğrencilerin e-posta adreslerine bir hafta içerisinde bildirilecektir. Resmi tatil günleri için talepte bulunan ya da randevu almadan form teslim eden öğrencilerin başvuruları ise değerlendirilmeden reddedilecektir.
  • Öğrenciler, Fakülte Laboratuvar Koordinatörlüğünden onay aldıktan sonra Genel Amaçlı Çalışma Laboratuvarını kullanmaya başlayabilirler. Koordinatörlüğün onayı olmadan Genel Amaçlı Çalışma Laboratuvarı kullanılamaz.


2024-2025 Eğitim Öğretim yılı için Fakültemiz Laboratuvar Binasında yer alan Genel Amaçlı Çalışma Laboratuvarını kullanmak isteyen öğrencilerimiz için başvurular açılmıştır. Başvuru için dikkat edilmesi gereken adımlar sırasıyla aşağıdaki gibidir:



NOT:

Başvurusu onaylanan Genel Amaçlı Çalışma Laboratuvarında çalışacak öğrencilerin ilgili laboratuvardan sorumlu teknik personel tarafından hazırlanan yoklama kağıdına her çalışma oturumu başlangıcında imza atması gerekmektedir.